Friday 27 July 2007

First romanian

Dear dear diary...

hopa! Am zis ca e first romanian entry, deci let`s come back to my mother tongue. Asa ca azi avem romana ca limba unanim stiuta/vorbita/pocita de toata lumea (buna!) de pe blogspot, this reaction-in-network-web which somehow causes dependence on virtual interaction.

Well...This week suckz. That`s for sure. Otherwise, it`s all smiles and sunshine. But the point is that there`s no "otherwise", you know...there`s just a crappy situation I`m finding myself in.

Stop un pic! Sa explicitez.

Azi e joi. (BTW, exista o poezie "Joi". Adika pe dansa o cheama chiar joi. Dar poate fi citita in orice zi. Numai ca azi e joi si m-am gandit sa o stii si tu, ca suna destul de bine---urla modestia-n mine, huh? :)) suna asa: ea zise că mă dă dracu` dar eu i-am zâmbit larg/ şi am căutat din priviri aparatul de fotografiat/ ea.../ ea îşi căuta mingea galbenă şi începuse să fredoneze vrute şi nevrute/ se gândea probabil la lobul urechii mele/ am sărutat-o pe gât şi ea m-a strâns în braţe/ mingea e de negăsit/ am început să râdem şi mi-am eliberat urechea/ ne strângeam de gât eliberându-ne dragostea prin buricele degetelor/ se gândea să-şi înghesuie capul într-o rolă de scoci gros/ eu i-am spus că nu i-ar sta bine/ nu ştim ce face alex.../ vin după tine/ i-am spus/ exact ca în prima/ a doua şi a treia zi/ scutură ţigara şi zâmbi/ privind scrumiera neîncăpătoare ....gata :D )
Revin. Carevasazica e JOI.
Eu tocmai am venit de la scoala. Hell boring. Prima ora - franceza. I skipped it ca deh, e franceza. In +, de la 7 la 8 se doarme destul de bine dupa o noapte in care ai stat treaz sa citesti o cartulie ale carei pagini se intorc singure precum "Igiena asasinului" - al dreaqu` de enervanta, de-asta zic ca se intorc singure paginile, nu ca Amelie Nothomb ar da dovada de prea multa maiestrie. Doi - engleza. Skipped that too. I`m too good to be light :)) Chimie - test. M-am dus. N-aveam nota, deci nici sa fi vrut sa ma sustrag, nu as fi putut. Plus, aveam chef sa vad ce stiu. Asteptarile nu mi-au fost depasite - n-am stiut mai nimic. Nu e stress, "mai nimik" means o nota oarecare diferita de 10. Voiam 10, dar si evreii au vrut sa evite Holocaustul, insa..baaaad-luck! Dupa care...dubla portie de placere: romana. Bacovia mai bine s-ar fi facut flashnetar decat sa fi scris 'Plumb' :| Un pastel al Mortii, o meditatie sumbra despre trecerea spre Dincolo...hei, stop un pic! There`s no Dincolo la Bacovia, actually. Le prea zice tipu`, n-are subintelesuri si ascunzisuri. I-a dat cu tifla lui Eminescu si a lui "Din valurile vremii", dar who cares?! Ieri a trecut DINCOLO(and this time THERE IS a Dincolo, unfortunately. And I mean it.) un amic. Nu trebuia sa se intample asta. In prag de bac, in floarea tineretii, singur la parinti, de o istetime rara...daaaamn! Cata dreptate pe Euripide: 'No one can confidently say that he will still be living tomorrow.' Ooooh crap. It`s my last intention to turn soapy, but just try to imagine how life would be if tomorrow wouldn`t be anymore. Oook, I stop here with this topic. Elegii avem destule in lirica noastra roamneasca, bocete si plansete siropoase vedem destule la stirile de la ora 17:00 (btw, peste 29 de minute incep;) ). Dar nusht, in raport cu volumul de Moarte livrata zilnic de media, literatura, muzica, imaginatie...nusht zau cat de mult ne pasa noua de subiectul asta. Unii o numesc Cunoastere. Altii trecere spre Dincolo-ul ala(care la Bacovia nu exista, sper ca m-am facut inteleasa!). Pt altii e pur si simplu Moartea, o etapa ca oricare alta din viata(prima menstruatie, spre exemplu...sau, mai rau: Moarte sa, Menopauza :D )...
Asaaa...dupa care, febletea mea, mate ;)

Masa. Antrenament. Biblioteca.
Acu` acas`. Here I am! DINCOLO de aparentele astea filistine legate de scoala, ar mai fi poate de spus faptul ca NU AM CHEF AZI. De nimeni si nimic. Culmea, e si joi pe deasupra. Cer dreptul sa plagiez versul 'Nu am chef aaaaaazi! Nu am chef azi! N-am chef de nimik!' Sunt sigura ca de fapt sunte vreo 2-3 versuri, dar mai conteaza, din moment ce NU AM CHEF AZI nici macar sa numar versurile?!
Sufla vantul si mi-e cam frig. Iar mainile astea reci. Daca tastatura ar avea drept de veto, as putea sa jur ca mi-ar cere sa nu o mai ating. Mov de reci, asa-mi sunt mainile. Kim Carnes zice in piesa aia a lui, Bette Davis` Eyes ca 'Her hair is Harlow gold, her lips sweet surprise
Her hands are never cold, she's got Bette Davis eyes' Mai stiu eu pe cineva careuia nu-i plac mainile mele reci:-" Dar fiecare are naravurile lui. Nici el nu e perfect. In plus, are (dese) momente de apatie crasa. Si par ciufulit :D Which I actually like :)
A scrie un entry e lux, nowadays. Mi-a luat 3 minute sa scriu balariile astea aici, pe care (sper) ca nu le va citi prea multa lume, si care totusi si-au indeplinit singurul scop: catharsis-ul. In 'Pride and Prejudice' de Jane Austen se zicea ca 'Not everyone can afford to be romantic'. Neither I do. Because the day only has 24 h, and things won`t gratify me only because I wrote down a few thoughts.
P.S.-Astazi am fost cam isterizata. Nu neg ca asta ar fi starea mea naturala, dar azi parca am avut mai multe istericale in program decat de obicei. Da, stiu, ma agit din orice. Sunt ca un pepsi.

Nu stie careva cat e derivata din arcctg u ?

Smile, babe, smile and wave...Life(even if it`s not very obvious) really loves you ;)

Si uite ca era sa termin in engleza ceea ce acum 4 minute intitulam 'First romanian (entry)'.

1 comentarii:

Anonymous said...

Bună, toată munca doctorului Ogala este atât de corectă, cu bucurie în inima mea, am experimentat-o ​​eu, dr. Ogala m-a ajutat să rezolv o problemă serioasă din viața mea, am văzut marea sa lucrare înainte de a-l contacta. Dr. Ogala mi-a corectat relația în mai puțin de 48 de ore. Nu numai că mi-a corectat relația, deoarece m-a făcut o femeie fericită căsătorită. este cu adevărat minunat și știe ce face. Vreau sa il recomand tuturor !! Această roată de vrăji este foarte bună profesională, exactă, sinceră și foarte experimentată. Mulțumesc pentru meseria de doctor! Îți mulțumesc prietenului meu că m-ai notificat despre tine. Trebuie să le spun tuturor despre tine. Nu mă așteptam la rezultate instantanee și eram gata să aștept câteva luni. Spre surprinderea și uimirea mea, după câteva zile de actorie, am început să văd rezultate. Acest om este foarte recomandat și acesta este adevăratul lucru. Încercați și nu veți fi dezamăgiți! Nevoie de ajutor? contactați-l prin telefon +2347049668119 sau prin e-mail Drogala02@gmail.com. prin posta. Pentru a trata pe deplin orice afecțiuni sau boli, îl puteți contacta acum prin e-mail. e-mail: Drogala02@gmail.Com .. puteți apela acest număr de telefon mobil sau whatsApp + 2347049668119 contactați-l astăzi pentru propriul ajutor !!