Saturday 25 October 2008

Hai sictir

Ca sa vezi...cu cat ai mai mult de citit, cu atata esti mai obosit. Ce concluzie desteapta, nu-i asa? :)) M-a atins intelepciunea azi si m-am gandit sa o las sa curga si peste creierele voastre, ca la mine prea s-a supraaglomerat, alaturi de alte calitati. M-am gandit ca acest post sa fie despre lucruri cu care ne mandrim, despre 'am cu ce, bah' si despre 'de ce mi-s(s) eu cel mai tare din parcare'. Cum care parcare? Ai plina de Bugatti-uri si Koenigsegg-uri si Ferrari-uri, nu jucarii de incepatori. Am avut o saptamana plina de citit, insomnie si stress. Sunt gata ca bateria, capitulez imediat, dar inainte sa fac asta m-am gandit sa mai dau un 'sara buna', sa nu se creada ca am crapat.
Eu incep prin a ma mandri cu rezistenta mea la NESOMN. Auzit-ati de insomnie, domnilor? Cam sufar. Sufar de insomnie din cand in cand si e de rau, ca nu e cum obisnuia sa fie, de-aia mica, e de-aia nasoala, nu inchid un ochi toata noaptea. Se intampla de vreo 3 nopti incoace, dar azi simt ca trag un somn zdravan de se zguduie R.E.M.-ul intregii Planete. De ce ma dau mare cu asta? Pai de-aia pt ca NU SE VEDE. Azi mi s-a facut un compliment dragut - cum altfel ar putea sa fie un compliment?! - ceva legat de ochii mei...de fapt pe dinauntru ii simteam aproape plesnind de somn, nu stiu cum erau asa de 'proaspeti'. Ma dau mare cu faptul ca la vreme de rastriste, am un talent net deasupra tuturor de a economisi bani. Eu sunt capriciul in persoana, am pretentii pana la dumnezeu, dar si cand ajunge cutitul la os, sunt sacrificiul intruchipat. Nu-i usor sa fac transfer intre starile astea de agregare, dar niciodata nu ma plang, tac si inghit, c-asa-s eu...
Ma laud cu faptul ca sunt cel mai incapatanat/capos/berbec, call it whatever, om. Nu stiu daca din Univers, dar daca s-ar face Olimpiada Incapatanarii, as avea mari sanse la titlu. Oricum, cel mai capos din cati am intalnit eu. N-ar fi trebuit sa ma laud cu asta, nu? Poate ca nu, dar e o chestie which I`m really mastering in, trebuia spusa.
Ca sa trec la chestiile mult prea comune, poate ar trebui sa ma laud cu amibitia, curajul, puterea de munca, tenacitatea, chestii de-astea...Prind rapid limbile straine, imi place foarte tare sa invat chestii noi, sunt absolut intotdeauna cu antenele foarte pe faza, ca sa captez informatii noi. Am o fire foarte pragmatica pt lumea mare - si multa! - dar de fapt sunt o boema. Ma laud cu latura mea artistica, deloc de lepadat :D Stiu sa ma descurc in cele mai spontane situatii, de la a o intoarce ca la Ploiesti ca sa nu te faci de cacao ca ai uitat numele unui om cu care te vezi zilnic si are functia de Presedinte la un club cu renume, pana la a spune cu voce tare ce te derajeaza la no matter who. Ah da, sau stiti situatiile alea penibile cand efectiv nu iti aduci aminte un anumit cuvant in naiba stie ce limba, si chiar ai vrea sa iti vina pe limba, pt ca e crucial in discutia pe care tocmai o porti? Ei bine, datorita debitului meu verbal, uit un cuvant, dar am in tolba-mi grasa 100 de alte cuvinte care sa defineasca cuvantul lipsa. Nu imi aduc aminte de vreo conversatie care sa se lase cu nedumerirea interlocutorului, de obicei reusesc sa explic - chiar daca in 1000 de cuvinte - ce am de explicat. Ah da, entuziasmul meu exceeds by far the limits of common sense. Nici asta nu-i tocmai o treaba pozitiva, dar treaca-mearga, o trecem la 'am cu ce, bah', tocmai pt ca in ziua de azi, cand toti is sictiriti si posomorati de-ti vine sa le tragi cate-o palma ca sa le revina un pic sangele-n obraji, eu sunt asa de Pepsi. Agitata, adica. By the way, Pepsiul e mai carbogazos decat Cola, desi sunt categoic fana Cola. Dar proverbial la capitolul agitatie e Pepsi-ul, de-asta ma lepad de Coca-Cola si ma intitulez cateodata Pepsi. Daca bine-mi aduc aminte, un coleg de la scrima m-a poreclit asa, acum vreo 6 ani. Ah da, ma dau mare cu faptul ca nu mai beau sucuri. Si ca am dat-o pe apa in cel mai constiincios mod posibil, minim 2.5 l/zi. Face bine la celule, you should try this as well.
Stiu sa ofer multe, cu conditia sa simt ca merita. Stiu sa fiu o harpie nf cand e cazul, though. Ma laud cu faptul ca accentul meu e foarte flexibil. De la accent parizian, sudic - pt franta, zic -, la mitic, britanic, american. Culmea-i ca iese cam scartait ala ardelean, desi e my mother tongue :)) Ma laud cu cei mai frumosi prieteni din lume. Cea mai tare familie ever. Si cel mai iubit iubit.
Ma laud cu niscaiva activitati pe care le-am facut, precum organizat diverse chestii, leadership, trainership, scris, voluntariat, calatorit, ajutat societatea intr-un fel sau altul, concursuri, sport si mai ho! ca nu mai tin minte...
Ma laud cu faptul ca tocmai mi-a venit somnul si am reusit sa inving insomnia. Si ca tocmai ti-am furat un pic de timp din viata ta ca sa citesti tot non-sense-ul asta >:) Noapte buna!
Si enjoy the week end. Am asteptat week end-ul asta ca pe o mantuire, bag odihna big time, ca cere organismul cum n-a mai cerut demult.

2 comentarii:

Anonymous said...

1.Tu ştii ce e ăla un Koenigsegg?
2.Ce, ţi-au murit lăudătorii?
3. Ce e o "harpie nf"?
7. Descurcă-te cu astea 4 deocamdată.

Daria said...

1. Altfel mai crezi ca-l mentionam? Iti spun eu ca nu.
2. Nu, dar nu m-am mai laudat - eu pe mine, se-ntelege- demult, cerea organismul.
3. Harpie gasesti usor in orice dex, si NF e o prescurtare de la sindromul 'lipsa acuta de organ'. Care, ramane sa ghicesti tu, draga Hudrea, da` nu te strofoca prea tare, e destul de evident daca faci legatura cu literele NF...Azi maine acced la stadiul de NF de hăhă...Adica NFHH.
Nu stiu ce e cu urmatorul punct, pe care tu l-ai notat cu 7 si imi place sa cred ca ti-a alunecat degetul de pe 4 pe 7 la num locks, si nu asa stii tu sa numeri de fapt...1,2,3,7...sunt curioasa daca continuai unde ajungeai. Poate 96?- and this is meant to be 96. Agree, cam multe intrebari, dom`ne...