Saturday 15 December 2007

Fluturi ce?

Fluturi in stomac.
N-am avut asa ceva niciodata, nu inteleg prea bine ce e cu expresia asta. Lumea sustine ca e "un sentiment ai naibii de frumos", ce iti "gadila tot corpul", iti face sangele sa-ti tropaie mai alert prin vene, sa te simti in 7th Heaven. Head over heels. Nici expresia asta nu o pricep. Oricum, a-propos de expresia "a avea fluturi in stomac", nu se poate vorbi de un sentiment. A avea fluturi in stomac, chiar si la figurativ vorbind, e perceptia unei senzatii, nicidecum a unui sentiment. Sentimentele iti gadila cu totul altceva, in nici un caz peretii stomacali. Whureva`...
Aseara a fost majoratul lui Radu. Desi intotdeauna la alcool reactionez precum mimoza atinsa de niste degete prihanite, nu m-am potolit pana nu am tras o vodka peste cap. Se prea poate sa imi placa vodka din cauza unor radacini rusesti pe care nu demult le-am descoperit in arborele meu genealogic. Sau poate ca sunt mult prea fascinata de cultura rusa. Sau poate e doar snobismul. Moscova e cel mai scump oras european din punct de vedere al investitiilor imobiliare, conform Forbes 2007. Oricum nimic nu e mai relevant decat ca eu, la simtul a 50 ml de Absolut...absolut ma imbat. O fi doar autosugestie, o fi realitate. Oricum, l`imagination ce n`est pas le mensonge. Cert e ca m-am simtit foarte bine. Dimneata: trezit devreme, facut ceva raport la un proiect, dat telefoane, rezolvat treburi de oameni seriosi, apoi ore de mate. Apoi mi s-a facut dor de el. Nu l-am sunat. Mi-e greu sa relev chiar fiecare parte din mine in fata unui, say, alien. Sunt prea multe lucruri ce ne leaga. De-asta tacerea asta crunta. Vama Veche, first of all. 4 years ago. O abordare care cerea palme. De-alea gen "papushe, vii la un suc?", dar cu mult mai mult stil si subtilitate galanta. Apoi o lunga perioada de tatonare, soldata cu o palma ferma peste fata fix in ajun de Craciun, un an mai tarziu. Nimic concret so far. In rest telepatie si comunicare, cum altfel, prin mail-uri si telefoane, ocazional. O pura prietenie. Produsul ei? Dupa un interval de cativa ani in care am trait cateva vieti paralele, iata-ne din nou in locul de origine(Vama Veche) de data asta mai maturi si mai ... impreuna. Am dat cu piciorul intr-un principiu la care cred ca tineam mult la un moment dat. Dar , intre timp, am dat de ... Apropiere. Dumnezeu la puterea dumnezeu. Nebunii cu palarie danseaza. Cred ca daca nu NE iubim, cel putin iubim.
Desigur ca am numarat pana la 10. Dupa atatea integrale trebuia sa-mi revin cumva. Un fulg de nea m-a plesnit peste fata calda. Temperatura corpului meu a scazut sub zero grade. Instant. Nu-mi mai trebuia nimic decat mana lui calda si un ceai fierbinte. Pana sa numar la zece, am uitat de integrale. M-a sunat. Vieti ciudate ce avem noi nu mai are nimeni. Vine saptamana viitoare. Irelevant. He`s here with me every time I need him. The question is: how often do I really really need him? Nu ma mai inteleg...

1 comentarii:

Anonymous said...

Bună, toată munca doctorului Ogala este atât de corectă, cu bucurie în inima mea, am experimentat-o ​​eu, dr. Ogala m-a ajutat să rezolv o problemă serioasă din viața mea, am văzut marea sa lucrare înainte de a-l contacta. Dr. Ogala mi-a corectat relația în mai puțin de 48 de ore. Nu numai că mi-a corectat relația, deoarece m-a făcut o femeie fericită căsătorită. este cu adevărat minunat și știe ce face. Vreau sa il recomand tuturor !! Această roată de vrăji este foarte bună profesională, exactă, sinceră și foarte experimentată. Mulțumesc pentru meseria de doctor! Îți mulțumesc prietenului meu că m-ai notificat despre tine. Trebuie să le spun tuturor despre tine. Nu mă așteptam la rezultate instantanee și eram gata să aștept câteva luni. Spre surprinderea și uimirea mea, după câteva zile de actorie, am început să văd rezultate. Acest om este foarte recomandat și acesta este adevăratul lucru. Încercați și nu veți fi dezamăgiți! Nevoie de ajutor? contactați-l prin telefon +2347049668119 sau prin e-mail Drogala02@gmail.com. prin posta. Pentru a trata pe deplin orice afecțiuni sau boli, îl puteți contacta acum prin e-mail. e-mail: Drogala02@gmail.Com .. puteți apela acest număr de telefon mobil sau whatsApp + 2347049668119 contactați-l astăzi pentru propriul ajutor !!