Friday 25 July 2008

26 iulie


26 iulie este a 207-a zi a calendarului gregorian şi a 208-a zi în anii bisecţi.
In 1741, in data de 26 iulie, a fost descoperită Peninsula Alaska de către exploratori ruşi; în 1867 a fost cumpărată de SUA. În prezent, Alaska este stat al SUA.
-> 1945: Al doilea război mondial: Ultimatumul anglo–chino–american care solicita capitularea Japoniei
-> 1945:Partidul Laburist câştigă alegerile generale din Marea Britanie. Căderea de la putere a lui Winston Churchill
->1976: Primul card VISA a fost utilizat pentru prima oara , la Thompson Travel, în Burlington, Vermont, SUA, fiind emis de Howard Bank. Suma tranzacţionată a fost de 178 USD, fiind folosită pentru cumpărarea unor bilete de avion. Astăzi, exista în întreaga lume mai mult de un miliard de carduri VISA, generând un volum de vânzări de aproximativ 2.000 miliarde dolari. Cardurile VISA sunt acceptate global în peste 22 milioane de locaţii, dintre care 653.000 sunt bancomate.

Azi e ziua nationala a Cubei. Am vrut sa ajung acolo vara asta. Damn it. N-am ajuns. Sper ca la anul. Si Liberia si Maldive tot azi isi sarbatoresc zilele nationale. Sa creasca mari.

Eu am decis azi ca ma duc la mare.

Gata, am scris-o.

0 comentarii: