Saturday 2 August 2008

Dream hours


Liber la visare azi. Ce vreti, cat vreti, cum vreti, cu cine vreti.
Sigur iesiti, unii, la o bere/coktail/suc/pizza sau ce-o fi. Lasa-ti-va interlocutorul pt cateva minute sa intretina conversatia singur, de fapt sa discute putin cu peretii si permiteti-va sa take off towards other worlds. Visati. Sau daca nu exista companie, si mai bine, luati-va mai mult timp pt activitatea asta. Daca nu se poate si nu se poate, seara, inainte de culcare, visati cu ochii deschisi.Ce vreti, cat vreti, cum vreti, cu cine vreti.

Eu visez la un hamac, un rasarit de soare pe o plaja pustie, un vant usor, cineva care sa ma rastoarne din hamac si sa ma arunce pe umeri, apoi in mare, cu tot cu haine, cainii mei (un ciobanesc german si un beagle) sa latre de pe mal fericiti. Sa ma retrag pe terasa mea cu vedere spre mare, in stil mediteranean, sa imi storc portocalele direct in gura, sa ma joc cu cainii mei, sa ma intreb unde or fi mainile care m-au aruncat in apa adineaori si tocmai atunci sa mi se astearna pe ochi si sa devina totul negru. S-a trecut la un alt nivel de visare deja. Cea involuntara. Se viseaza cu ochii inchisi acum
...enjoy.

1 comentarii:

Anonymous said...

i still dream of you sometimes
iertare, doamna, da-i greu sa scoti un om din minte de tot. asa ca-ti permiti sa-l mai visezi din cand in cand ca sa nu i uiti mirosul